ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ

29 χρόνια τηλεόραση   Γεννήθηκε  την ίδια ημερομηνία με την ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα

Δημιουργήθηκε το 1989 από τον Κωνσταντίνο Βαρδαλαχάκη

Το όνομα  SUPER B  έφτασε να είναι είναι συνώνυμο με την τηλεόραση

*Το 2019 το μεγάλο περιφερειακό κανάλι συμπληρώνει 30 χρόνια

Το SUPER B αποτελεί σύμβολο  σταθερότητας  γιατί  από την ημερομηνία λειτουργίας του έως σήμερα  είχε την ίδια επωνυμία , την ίδια έδρα (Πάτρα) και πάντα τους ίδιους μετόχους – ιδιοκτήτες  την οικογένεια Βαρδαλαχάκη

Δίκαια έχει Χαρακτηριστεί ως   ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ένας τίτλος που δεν του χαρίστηκε αλλά κερδήθηκε μέσα από το έργο του και την διαδρομή του με οδηγούς και στόχους την Σταθερότητα, την πίστη, την ανάπτυξη, τις αξίες, το ρομαντισμό, το πάθος, την αλήθεια ,την εμπιστοσύνη,  τον άνθρωπο

  ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ SUPER B τον πρώτο τηλεοπτικό σταθμό

                                                                      ΕΜΒΕΛΕΙΑ

Έχει  καλύψει με την εμβέλεια του ιστορικά τους περισσότερους νομούς από κάθε άλλο περιφερειακό κανάλι ( συνολικές θέσεις μετάδοσης από την ημερομηνία εκπομπής του)

Σήμερα καλύπτει μέσω της DIGEA  περιοχές Πελλοποννήσου, Δυτικής Έλλαδος, νησιά ιονίου νησιά  Αργοσαρωνικού, Παράλια Αττικής

(Αχαΐα, Ακαρνανία, Αργολίδα, Ηλεία, Μεσσηνία, Λακωνία, Τρίπολη, Κόρινθος, Φωκίδα, Νησιά Αργοσαρωνικού, Κύθηρα, Ζάκυνθος,Κεφαλλονιά)

χαρτησ β

 

                                                                           Superb.gr

Μέσω του διαδικτύου εκπέμπει σε ολόκληρο τον κόσμο με την ηλεκτρονική διευθηνση www.superb.gr

Mεταδίδει ζωντανά το πρόγραμμα του , φιλοξενεί στο web tv το σύνολο των παραγωγών και ταυτόχρονα λειτουργεί ι ως portal (πύλη ειδήσεων) με 24ωρη  ροή

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο διαδικτυακό του δυναμικό πέραν των social media έχουν προσχωρήσει και ηλεκτρονικές διευθύνσεις συμφερόντων του όπως το  www.patrascarnival.gr  αλλα και domainS  που σύντομα ενεργοποιούνται ώστε να υποστηρίξουν τους πελάτες του όπως  www.brand.gr , www.brandname.gr , www.brandnames.gr, www.trademark.grwww.Trademarks.gr  www.premiera.gr

                                                                         ΔΡΑΣΗ

Έχει μεταδώσει ζωντανά  τα μεγαλύτερα γεγονότα, θεσμούς , συνέδρια, εκθέσεις και εκδηλώσεις Πάτρας και περιφέρειας .Τις περισσότερες εξ αυτών αποκλειστικά

*Το αρχείο του αποτελεί σήμερα ίσως το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο της σύγχρονης ιστορίας της Πάτρας και της  περιφέρειας

Σε όλα τα γκάλοπ που έγιναν από εταιρίες και το υπουργείο τύπου βρίσκεται στην πρώτη θέση προτίμησης

Αποσπά επαίνους και τις μεγαλύτερες διακρίσεις σε όσους διαγωνισμούς λαμβάνει μέρος

* Το super b  δεν συμμετέχει σε διαγωνισμούς που δεν υπάρχει  ολότητα  η πλειονότητα συμμετεχόντων

Έχει συνεργαστεί – μεταδώσει  με απ ευθείας δορυφορικές συνδέσεις  σε Πανελλαδικά μέσα και διεθνή δίκτυα όπως το AL JAZEERA

Είναι  ο  σταθμός  που έχει καταφύγει ο μεγαλύτερος  αριθμός  πολιτών προκειμένου μέσω καταγγελιών να λυθούν τα προβλήματα τους  και να προστατευτούν ενώ έχει επιτύχει να δοθούν λύσεις σε οικονομικά και προβλήματα υγείας και φροντίδας

Έχει υπάρξει μέγας χορηγός και χορηγός επικοινωνίας στις περισσότερες εκδηλώσεις

                                                            ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΕΠΕΝΔΥΣΗ

Η συνολική οικονομική επένδυση που έχει γίνει στην Πάτρα είναι η μεγαλύτερη στην περιφέρεια του (εξοπλισμός, 3  στούντιος, εξωτερικά συνεργεία, ιδιόκτητες εγκαταστάσεις)

                                                                            ΠΕΛΑΤΕΣ

Το SUPER B το  έχουν εμπιστευτεί ο μεγαλύτερος αριθμός επιχειρήσεων και προιόντων, τοπικές ,περιφερειας, πανελλαδικές και πολυεθνικές

ενδεικτικοί πελάτες

πελατεσ

                                                              ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Με το super bέχουν συνεργαστεί ιστορικά  τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου και το μεγαλύτερο ποσοστό δημοσιογράφων

Σήμερα μέσα από τις συνολικές συνεργασίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα του περισσότεροι από 50 συνεργάτες  ανάμεσα τους 25 δημοσιογράφοι που αποτελούν τα μεγαλύτερα ονόματα του τηλεοπτικού χώρου

                                                          ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ

Πάντα κάλυπτε το σύνολο των απαιτήσεων των τηλεθεατών εντάσσοντας στο πρόγραμμα εσωτερικές και εξωτερικές παραγωγές  ώστε  να καλύπτει ανάγκες της δημοσιογραφίας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας ενώ με εξειδικευμένες παραγωγές αφιερώματα και ντοκιμαντέρ παρουσιάζει εκπομπές υγείας, μαγειρικής, τουρισμού, εκδηλώσεις  κ.α

Σήμερα προβάλει περισσότερες από  20 παραγωγές  που αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό στην περιφέρεια

Είναι το μοναδικό κανάλι στη περιφέρεια και το πρώτο στην περιφερειακή τηλεόραση που δημιούργησε μέχρι σήμερα 2 cine serial ( το τελευταίο κόλπο, ΘΑΘΕΛΑ)   σε κάθε ένα συμμετέχουν πάνω από 20 ηθοποιοί από θιάσους της  Πάτρας  , συνεργάτες του καναλιού και σύνολο από guest

Tα σήματα και τρέιλερ του καναλιού , του προγράμματος και των εκπομπών έχουν χαρακτηριστεί από πανελλαδικά  Μ.Μ.Ε και διαφημιστικές εταιρίες ως πρωτοπόρα και καινοτόμα

*Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι είναι το πρώτο κανάλι στην ελληνική τηλεόραση που χρησιμοποίησε κινηματογραφική λογική και ήχους για την δημιουργία  ενώ εκπομπές  του αποτελούν τηλεοπτικό  φορμάτ

PROGRAMMA 2018 2019---

                                                  ΤΟ SUPER B ως BRAND

Το super b είναι τηλεόραση με παρελθόν παρών και μέλλον Αυτό σχετίζεται με την υπόσχεση που έχει δώσει το κανάλι και την τηρεί μέσω των προϊόντων και υπηρεσιών  που παρέχει στον κόσμο, στους πελάτες του. Είναι αυτό  που πηγάζει από τις αξίες της εταιρείας, από το «Γιατί» υπάρχει αυτή η εταιρεία, «Γιατί» έχει δημιουργηθεί. Από το ανθρώπινο πρόσωπο της, από τη σύγχρονη αντίληψη, από την αλήθεια, τη γνώση και το μεράκι των ανθρώπων της

Η διαφοροποίηση του το καθορίζει ως  κορυφαίο BRAND

*Ο Αμερικάνικος Σύνδεσμος Μάρκετινγκ (American Marketing Association) ορίζει το “brand” ως εξής: ένα όνομα, ένας όρος, ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο ταυτίζεται με το προϊόν ή την υπηρεσία ενός οργανισμού ή ενός ανθρώπου και το διαφοροποιεί από τα άλλα της αγοράς.

Το SUPER B  Ανήκει στα  επιτυχημένα brands, που  οι επιτυχημένες ιδέες έχουν τα θεμέλιά τους σε μία εξαιρετική αποστολή η οποία συνδέεται με συγκεκριμένες αξίες, συγκεκριμένα οφέλη και η οποία  εκφράζεται μέσα από μία ιστορία  (το γνωστό storytelling) την οποία ο κόσμος την πιστεύει την γνωρίζει και γίνεται ένα μ’ αυτήν.

 

Facebook
Facebook