Πώς να μην πάρεις κιλά από τα χριστουγεννιάτικα τραπέζια

Λένε πως το μόνο σίγουρο στη ζωή είναι πως τίποτα δεν είναι σίγουρο, αλλά αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο μπορούμε να κοιμηθούμε ήσυχοι ότι θα συμβεί, χωρίς καμία έκπληξη και ανατροπή, είναι ένα: ότι στις γιορτές θα φάμε παραπάνω. Κάποιος θα κάνει ένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Και εντάξει, ένα τραπέζι μία στο τόσο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αλλά για τους περισσότερους τέτοιου είδους καλέσματα δε συμβαίνουν μόνο μία φορά μέσα στις γιορτές.

Επιπλέον είναι και οι έξοδοι για καφέ (και κάφές =γλυκό τις περισσότερες φορές) ή φαγητό ή ποτό με συγγενείς ή φίλους που έχετε να δείτε καιρό. Είναι τα γλυκά που θα φτιάξετε και για την οικογένεια σας. Και κάπως έτσι, φτάνει η Πρωτοχρονιά και το φόρεμα που είχατε αγοράσει δεν σας «κάθεται» σωστά.
Δε θα υπήρχε τίποτα μεμπτό σε αυτό αν δεν το είχατε πληρώσει με το πολύτιμο δώρο των Χριστουγέννων ή αν, τέλος πάντων, δεν επηρέαζε την αυτοπεποίθηση σας στο μεγάλο γεγονός της χρονιάς που λέγεται «ρεβεγιόν».

 

Αρχικά το ότι έχουμε Χριστούγεννα και ίσως και κάποιες ημέρες off από τη δουλειά δε σημαίνει ότι πρέπει να εηκαταλείψουμε τη γυμναστική. Αντιθέτως, όπως πιστεύει ο Max Lowery, personal trainer που επιμέλειται, μεταξύ άλλων, και μερικά μοντέλα της Victoria’s Secret η ακόμα πιο έντονη άσκηση, ειδικά τις ημέρες που γνωρίζετε ότι θα καταναλώσετε περισσότερο φαγητό θα βοηθήσει το μεταβολισμό σας να δουλεύει ακόμα πιο ενεργά ώστε να καταφέρει να επεξεργαστεί την τροφή που θα δεχτεί χωρίς να τη μετατρέψει σε λίπος.

«Δεν αξίζει να μην απολαύσετε τις λιχουδιές των γιορτών. Φροντίστε όμως να ασκείστε και τις υπόλοιπες ημέρες που δεν έχετε κάποιο τραπέζι ή κάλεσμα προσπαθήστε να τρέφεστε με τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά και περισσότερες πρωτεΐνες αντί υδατάνθρακες. Με άλλα λόγια αποφύγετε ψωμί, ζυμαρικά, πατατάκια, μπισκότα και σοκολάτα γάλακτος».

Επιπλέον αν δε θέλετε να πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό όταν πηγαίνετε σε ένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι.  «Μην φύγετε από το σπίτι χωρίς να έχετε φάει. Καταναλώστε τροφές με πρωτείνη και καλά λιπαρά, όπως αυγό, σολωμό και αβοκάντο. Έτσι είναι πιο εύκολο να συγκρατηθείτε μπροστά σε έναν μπουφέ», προσθέτει.

Από την άλλη, μπορείτε να μη δώσετε καμία σημασία σε ο,τι γράφτηκε παραπάνω, να αφεθείτε εντελώς ελεύθερα και να αφήσετε το άγχος για τις θερμίδες για μετά τις γιορτές.

Please follow and like us:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook
Facebook