«Εξοικονομώ κατ’οίκον ΙΙ» αιτήσεις όταν και αν δουλεύει το σύστημα!

Εκτός λειτουργίας βρισκόταν έως τη 13:00 το πρωί η σελίδα και η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ», δεύτερη μέρα της προθεσμίας για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής των νοικοκυριών, στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας, όπως αυτή προέκυψε μετά τις αποφάσεις της προηγούμενης εβδομάδας για υποβολή αιτήσεων με… δόσεις.

IMG_20180320_123527 IMG_20180320_123634

Σταδιακά τα τεχνικά προβλήματα έδειχναν να έχουν αποκατασταθεί σιγά σιγά.

Το υπουργείο Ενέργειας απέδωσε τη μη λειτουργία της πλατφόρμας σε πρόβλημα του δικτύου syzefxis.

Σε ανάρτηση που υπάρχει στη διεύθυνση exoikonomisi.ypen.gr γίνονται γνωστά τα εξής: «Λόγω σοβαρού ευρύτερου τηλεπικοινωνιακού προβλήματος από το δίκτυο syzefxis, το σύστημα δεν μπόρεσε να ενεργοποιηθεί την προγραμματισμένη ώρα (08:00). Μετά την αποκατάσταση του προβλήματος στις 10:30, γίνεται έλεγχος του συστήματος και θα είναι διαθέσιμο στις 12:00».

Νωρίτερα, η ηλεκτρονική διεύθυνση exoikonomisi.ypen.gr δεν ήταν καν ορατή στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που ήθελαν να συμπληρώσουν τις αιτήσεις και να στείλουν τα δικαιολογητικά για τη διεκδίκηση των ενισχύσεων ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών. Η πλατφόρμα και χθες αντιμετώπιζε προβλήματα, κοινώς… σερνόταν, με τους δικαιούχους που επιχειρούσαν να μπουν να έρχονται αντιμέτωποι με το μήνυμα: «Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε δοκιμάστε να συνδεθείτε αργότερα».

Επίσης χθες, η σελίδα του «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον» είχε αναρτήσει μήνυμα που ενημέρωνε τους ηλεκτρονικούς επισκέπτες για εργασίες αναβάθμισης της πλατφόρμας.

Πάντως, σήμερα το πρωί η σελίδα δεν ήταν καν προσβάσιμη, ενώ χθες το βράδυ το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με ανακοίνωσή του, έκανε λόγο για ομαλή εξέλιξη της υποβολής αιτήσεων.

Please follow and like us:
Facebook
Facebook